piątek, 15 maja 2015

Liebster Blog Award

Witajcie kochani!
Dziś coś w innym rodzaju. Otóż nominowana zostałam do Liebster Blog Award przez Alicję Sims.
Bardzo dziękuję za nominacje i jestem wielce nią zaskoczona, gdyż nie spodziewałam jej się w tak krótkim czasie. Nie przedłużając, przechodzę do pytań:

1. Ulubiony przedmiot w szkole?
Ulubionym przedmiotem w mojej szkole jest historia i język polski.

2. Najgorszy przedmiot w szkole?
Chemia, chemia i jeszcze raz chemia. Nie ma gorszego przedmiotu od chemii.

3. Twoje imię?
Nie sądziłam, że kiedykolwiek je zdradzę, ale mówi się trudno. 
Ania :3 Nie lubię swojego imienia, a zwłaszcza jego pełnej, oficjalnej formy.

4. Ile masz lat?
Mam JESZCZE 14 lat. Piszę jeszcze, gdyż za niecałe 2 miesiące mam urodziny :)

5. Co Cię inspiruje?
Szczerze? Nie zastanawiałam się nigdy nad tym. Uważam, że inspiruje mnie wszystko dookoła. Ludzie, muzyka, seriale, a przede wszystkim książki.

6. Jak ma na imię twoja najlepsza przyjaciółka?
Również Ania :3 Masz pozdrowienia :)


Ja nominuję:

1. Nathalie Malik
2.  Half-blood Princess
3. Wika Malik


A oto moje pytania:
1. Kto jest Twoim autorytetem? Uzasadnij swoją wypowiedź.
2. Ostatnie książki, które przeczytałaś?
3. Którą książkową postać, chciałabyś przenieść do rzeczywistości, a potem ją poznać? Dlaczego?
4. Jak myślisz co zobaczyłabyś w Zwierciadle Ain Eingarp?
5. Pamiętasz swoje sny? Jeśli tak opisz najdziwniejszy, który do tej pory Ci się przyśnił.
6. Masz swoje motto? Jeśli tak, zacytuj.
7. Gdybyś miała wybrać jedną, magiczną moc, jaką byś wybrała?

Nominowanych powiadomię na blogach :)
Pozdrawiam,
Ruby Vine

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz